Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden doorgaans binnen 1–2 werkdagen verwerkt en aangeboden aan de vervoerder. Je ontvangt een verzendbevestiging per e-mail.
Hoe lang duurt de levering?
Gemiddeld 7–14 werkdagen binnen Europa . Tijdens piekperiodes van bij douane/koeriersvertragingen kan het iets langer duren.
Wat zijn de verzendkosten?
Nederland & België: altijd gratis verzending.
Voor andere landen zie je eventuele kosten tijdens het afrekenen.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
We starten snel met verwerken; Annuleren of wijzigen is daarom niet waarschijnlijk . Neem direct contact op als uw bestelling nog niet wordt verzonden, wij helpen u graag.
Kan ik mijn afleveradres nog aanpassen?
Ja, zolang je bestelling nog niet wordt verzonden. Mail ons zo snel mogelijk met je ordernummer en het juiste adres.
Kan ik mijn pakket volgen?
Ja. Uw bestelling is verzonden, ontvang per e-mail een track-&-trace link om uw pakket live te volgen.
Zijn retouren gratis?
Gratis bij defecte , injuistgeleverde producten .
Op eigen kosten bij andere redenen (bijv. van gedachten veranderen).
Wat is jullie retourtermijn?
Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst terugkomen. Artikelen dienen ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking te zitten.
Hoe vraag ik een retour aan?
Mail support@lumivia.com met je ordernummer , reden van retour en (bij schade/defect) foto’s . Wij sturen je de instructies (en indien van toepassing een retourlabel).
Hoe werkt ruilen?
Ruilen gaat via retour + nieuwe bestelling: retourneer het artikel en plaats direct een nieuwe order voor de mislukte variant/kleur.
Mijn product is beschadigd/defect geleverd – wat nu?
Meld dit binnen 48 uur na ontvangst via support@lumivia.com met foto's en je ordernummer. Wij zorgen voor een snelle, passende oplossing.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen – wat kan ik doen?
Controleer of je spamfolder en of je e-mailadres correct is ingevuld. Nog niets? Mail-ons zelfs; we bevestigen de bevestiging opnieuw.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
We ondersteunen de betaalmethoden die je ziet bij het afrekenen (oa bruikbare kaart- en lokale betaalopties). Kies wat voor jou het beste werkt.
Zijn prijzen inclusief btw?
Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief btw , tenzij anders vermeld.
Mis je nog een vraag in deze FAQ? Laat het ons weten via support@lumivia.com —we voegen 'm graag toe.